Träning!

Skrivet 2012-05-08 @ 16:18:58
För tillfället kan jag inte spela fotboll, läkarna beräknade att jag kan börja spela fotboll till höstsäsongen. Så tills dess har jag anlitat en personligtränare hemma i Katrineholm som ska träna upp mig så jag kommer tillbaka så stark som möjligt och kan ge Falu FK en bra höstsäsong förhoppningsvis.
Idag var det första träningen med Gunnar min PT. Jag inledde träningen med ett spinningprogram efter det körde jag maq och ett stenhårt medicinbollpass, trodde jag skulle dö ett tag.
Vi har satt upp en mål att jag ska blir mer explosiv i mitt löpsteg så att jag kan springa ännu fortare. Sedan har vi sagt att jag ska väga mellan 84-88 kg muskler innan jag drar igång med matcherna igen!
Det ska jag nog klara!
Nu står min bror och lagar mat till mig, tack bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback