Ge mig sommar!

Skrivet 2012-01-31 @ 14:02:47
Riktigt trött på vinter och snön nu! Ge mig sommar, sol, sena utekvällar med de vännerna! Fram med de gröna fotbollsplanerna så man kan dra på sig skorna och spela.
Denna sommar kommer blir väldigt bra! Förhoppningsvis blir det en tripp till London med bästa, men det jag ser fram emot mest är att träna och spela matcher med min nya klubb! Falu FK, otroligt duktiga fotbollsspelare, och socialt sköna.
Som ni kanske vet så bor jag bara ett stenkast från Koppis (Falu FK hemma arena) vilket är otroligt skönt, detta kommer underlätta allt, slipper passa massa bussar å skit.

Kommentarer
Postat av: Kungen

jag tycker din senaste bild var lite för lättklädd tänk på det nästa gång....

2012-01-31 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback